به گزارش
قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه خراسان شمالی، محمود گریانلو مدیر تجاری مخابرات خراسان شمالی در همایش مشتری مداری و بررسی الگوی جلب رضایت مشتریان، با اشاره به ارتباط مناسب و دوسویه مخابرات با دفاتر خدمات ارتباطی و پیشخوان دولت، خواستار تعامل هرچه بیشتر در زمینه ارائه خدمات شایسته و با کیفیت به مشترکین شد.
وی خاطر نشان کرد: در راستای توسعه خدمات رسانی به مشترکین ، امکان بهره مندی دفاتر امور مشترکین و دفاتر خدمات ارتباطی و پیشخوان دولت از امکانات مخابرات استان فراهم است.
گریانلو همچنین اظهار داشت: برپایی دوره های آموزشی متعدد و مورد نیاز دفاتر در برنامه های مخابرات منطقه خراسان شمالی گنجانده شده و امیدواریم با برپایی چنین دوره هایی سطح آگاهی و توانایی نیروهای فعال در این زمینه افزایش یابد.
بنا به این گزارش در ادامه این همایش،دکتر جوادی مدرس دوره آموزشی "مشتری مداری و بررسی الگوی جلب رضایت مشتریان"به ارائه مطالبی کاربردی در راستای اهمیت و جایگاه مشتری برای سازمانها و نحوه برقراری ارتباط و ارائه خدمات به مشتریان در جهت کسب رضایت ایشان و توسعه کسب و کار پرداخت.
انتهای پیام/
نظر شما